Awesome Followers

Thanks for visiting my silly-billy blog. Thanks a lot for following and reading. Much love from me, Sya ♥

Wednesday, 29 June 2011

Hari Sukan SMK BTS paling relaxing :D

28.06.2011 - telah berlangsungya acara sukan tahunan Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Tasik Selatan dengan penuh gilang-gemilangnya! (apehal ayat aku macam pengerusi majlis ni ==") Haha. Okayy. This year sukan tahunan buat dekat tempat biasa macam last year jugak, dekat Stadium Mini Cheras. Pagi-pagi lagi aku dah tak sabar nak tunggu acara start. Hee! Aku tak masok apa-apa acara pun, cuma jadi penyokong tegar je. Haa jangan main gila wey, jarang aku dapat memekak sampai keluar suara jantan. Ahaha! Sampay sakit tekak pun, buat tak tahu je la kan, semangat punya pasal! Haha!

Macam biasalah, aku berkepit je dengan Shikin, Nyssa, Tyraa, Zaty & Dyla masa dekat stadium tuh. Farah tak tahu kat mana, missing in action pulak dia tuh. Hee. And kiteorang dapat port baik punya untuk kasi sokongan kat dorang. Dekat tempat yang luas pemandangannya & redup je. Huhu!
Zaty & Dyla masuk acara. Nah, usha sikit -



hijau - untung lah dapat naib johan ..

"wawww hebat, ungu hebat" ! haha:)

dragon sehh ! comel sungguh !

pernah jumpa spongebob versi malaya ? haha :D

port menjerit kami ! :D

menanti acara start ~

kanak-kanak terbiar.. haha!

model Shikin Love Hafiz. Haihh, S love H tu buat aku miss dekat Hadi. :/

luqman a.k.a adek Nyssa umah kuning ! get ready to run !

zaty bangkit dari kecewa! Laju sehh dia lari :D

yeahh, Kuning juara sukan tara :D

Captain sudah bangga. hee :D

This year best jugak lah. Sama macam last year. Tapi last year gempak sikit sebab ramai student 3 Bestari - Akmal , Khutan , Adlee , Aiee yang masuk acara. This year dorang sume dah tak nak masuk. Pe laa.
Tapi tahun ni bagi aku agak relax sikit, macam tade kabut sangat. Hee. And aku pun takde overheating masa dekat sana. So, memang baguslah ! Tebaik :D Congrats for all the athletes. Pengorbanan aku , Shikin , Tyra , Nyssa , Dyla and semua orang yang memekak memberi sokongan amat berbaloi :)
Majulah sukan demi negara ! Yeahh !
Kbye :)

Photobucket

2 comments:

  1. hahah , comelnya maskot maskot xD

    ReplyDelete
  2. huhu . ramai pakat ponteng class dgn alsn nk buat maskot . nseb baik comel kan . hee
    thankyou :)

    ReplyDelete