Awesome Followers

Thanks for visiting my silly-billy blog. Thanks a lot for following and reading. Much love from me, Sya ♥

Thursday, 9 June 2011

Rahsia tarikh lahirku - 2 April

Hi dearest !
Okay , actually disaat aku khusyuk melayan FB td , aku saje lah search kat google pasal sesuatu tarikh ni . Tarikh apa aku search ? Ang toksah nak sibuk2 . Hihi . Then aku jumpe la pasal tarikh lahir diriku yang berharga ini . Nah , check and see .

* Nujum Pak Belalang # He's such a legendary . 

Aku lahir 2 April so menurut Ahli Nujum Pak Belalang (eceh , mengarut pulak aku ni) , ni lah rahsia disebalik tarikh tu -

Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em…bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga.


What ?!! Macam betul je semua yang Pak Nujum tu kata . Aku kasi 95% la . Apehal pulak Pak Nujum ni nak samakan aku dengan Mahatma Gandhi ni . =.=" Cubalah samakan dengan Tunku Abdul Rahman ke .
Kita xpayah nak percaya sangat benda2 ni , cukuplah sekadar hiburan or pengubat hati yang lara (ecehh) . Aku pelik tau , cmne orang boleh tahu perangai kita berdasarkan tarikh ? Maksud aku , setiap orang adalah berbeza dr pelbagai aspek . Walaupun berjuta manusia lahir pada hari yang sama dengan aku , tapi , mesty setiap daripada kiteorang ni mempunyai perangai yang berbeza . Ye , berbeza sebab berbeza genetik and depends on parents genes , i know that . I mean , macam mana orang tilik2 ni ? Berdasarkan apa ? Kajian macam mana yang diorang buat ? Yes , aku berbintang Aries . Ha , part mana pulak dah orang boleh ramal sesuatu berdasarkan bintang2 ni . Aihh pening kepala dok pikirkannya . So , anggap ini semua biasa2 je kay .
Ehem2 . As a Muslim , we must believe in Al-Quran and Hadith . :)

Nak tahu pasal korang punye pulak ? Alah , pergi google je lah . Dunia kan dah maju . huhu
Alalala , jangan nangis cu , ni link dia > http://paksuu.com/2009/12/tarikh-lahir-dan-makna/
(apahal aku cam gampang ni)
Okay tu je aku nak share . And now aku nak tidur . ZzzZZzzZZ time ! Time to dream !
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment