Awesome Followers

Thanks for visiting my silly-billy blog. Thanks a lot for following and reading. Much love from me, Sya ♥

Friday, 29 July 2011

Clumsy Day part 2 . ngee ~

"...segalanya telah ku berikan.. tapi kau tak pernah ada pengertian.. mungkin kita harus jalani.. cinta memang cukup sampai di sini..." bak kata D'Masiv - Cinta Sampai Di Sini.. 


Wuuu. Sedihnyaa intro aku kan. Hihik. 
K aku memang sedih ni. Tapi orang tengok aku macam tak sedih. Aku ada problem tapi aku tak cerita dekat shoulder to cry. Kadang-kadang aku rasa problem aku macam tak penting je nak cerita kat dia. Aku tak nak la dia rasa aku ni ashek dengan problem je, nanti aku takot dia rasa tak selesa pulak

Rahsianya ; Ice cream & coklat pengubat duka aku ! ;D I'm Lovin' It ! :)

Nanti sambung entry lagi, nak solat maghrib ni. Tata :]

No comments:

Post a Comment