Awesome Followers

Thanks for visiting my silly-billy blog. Thanks a lot for following and reading. Much love from me, Sya ♥

Thursday, 28 July 2011

Unforgettable day !! Harimau Malaya !

Hello ! Mari sambung cerita tadi , okay ! :)

SAYA SOKONG HARIMAU MALAYAAAAA !!!! :D


28.07.2011 - Khamis
Puasa. Memang santai gilaa kat sekolah. Rasa macam datang sekolah tapi takde belajar apa pun. Only subjek Bio je, tu pun buat experiment for PEKA.  Masa rehat sampai lah balik, duduk kat library je. Ber-gossip pasal tentera HARIMAU MALAYA with mereka yang taksub ; Adreanna, Yoyai, Dyla, Fara <3 hehe :]
Pastu aku tabahkan hati pergi tution Bio & Add Math walaupun aku capek yang amat! =.=
Pastu pulak kan, sesuatu tragedi yang aku takkan lupakan terjadi masa balik tution pkul 6 macam tu la. Eceh, tragedi lah sangat ~ Hehe :] Macam ni wak, masa balik tu kan, ramai gilaa orang kat LRT Pudu. Bila train Sri Petaling sampai je, kiteorang mesti tak dpt nak naik sebab sudah padat, sempit, penuh, sesak, macam SARDIN dlm tin. -_______-" Kiteorang pun rancang la, naik train Sentul Timur, turun kat Bandaraya then naik train Sri Petaling. Weheee! Nasib baik train tak penuh lagi! Lalu je station Masjid Jamek, dah mula penuh, sesak, padat! Nasib malang member aku yang sorang ni, dia diapit oleh ketiak2 lelaki yang masam. Err, kalau masam je takpe lagi, ni siap ade "hair" kat ketiak dia, dah lah pakai baju xde lengan. Wahahahaha XD bawak bersabar lah ye :) Train penuh dgn penyokong Harimau Malaya yang nak pergi stadium. Aku dapat rasa semangat rakyat Malaysia! ;D Haihh ruginya tak dapat pegi. :(
Enyway, lega bila dah sampai rumah. And Alhamdulillah, puasa ganti dah habis! hehe ><"

Mata aku tak fresh dah sebab minggu ni je dah hari2 tido lambat :(
:
:

#Pciture removed
Candid, tgh gossip pasal Amirul Hadi lah tu. hehe
:
:

Nah, bear utk awak yg membaca, Hihi :)
:
:

#Pictured removed.
Masa ni kat dlm train nak pergi Bandaraya. Untung lah Yoyai dapat dok sebelah Om Putih. hehe ;)
:
:

Ni pic masa aku Form 2. Saje je nak menunjuk . hehe ;)


Okay lah, nak focus tengok Malaysia lawan Singapore ! :D tata ! :)

No comments:

Post a Comment