Awesome Followers

Thanks for visiting my silly-billy blog. Thanks a lot for following and reading. Much love from me, Sya ♥

Sunday, 21 August 2011

Awesome Shoppin with.....

20.08.2011 - Sabtu.


Awesome? Ofcourse derr ! Since pukul 10 lebih pagi tu, dah keluar rumah with my old bestfriend jahat baik sama-sama dulu , ANYSS ! Heyy, aku dengan dia dulu kawan baik gile tau masa Form 2. :D Almost more than 1 year kiteorang tak keluar sama. :P
Menapak pegi LRT BTS with Anyss. Sampai Time Square pukul 11 camtu la kot. Then mula lah operasi meng-survey sertiap kedai. Hehe~ Setiap kedai kiteorang masuk derr. Pastu keluar balik bile takde yang berkenan. Usha baju macam nak beli je, tapi tak beli pon. HAHA ;D
Mula-mula operasi cari KASUT RAYAA. Er, someone like me yang tak biasa pakai high heels memang ade kesukaran sikit bile nak beli high heels. Kalau nak beli kasut Old Chuck, pandai lah pilih. Hee~ Aku just beli kasut high heels ala-ala vintage gitu. *vintage ker? =.=
Then meng-usha baju pulak. Aku plan nak cari baju yang berlengan panjang je, sopan sikit. Hee :D Last-last baju lengan pendek jugak yang aku beli. Hihi ;)
kedai ROMP dah tak jadi kedai tumpuan utama aku bila nak beli jeans kat Sg. Wang. Kedai RED lagi banyak style jeans dia derr. Rambang mataa gue ! =.=
Everywhere yang aku & Anyss jalan kat KL tu, mesti teringat kenangan masa kiteorang Form 2 dulu. Wahh memory tu memang takkan dilupakan. Zaman kegemilangan kiteorang kononnya, Itu KL kami pegang~ Hehe :]
Btw, masa shoppin tu ditemani oleh Alif seketikaa :] Err, kesian dia ikut je mane-mane kiteorang pegi. >,<" Lepas dia balik, kiteorang tetap teruskan aktivis shoppin sakan. HAHA ;D 


Anys & Sya

#member aku tengah touch up siket. huhu ;)

Nak rehatkan kaki, aku & Anyss pun lepak lah kejap kat tangga kat entrance Pavilion tu. Sambil tu, tunggu my brothaa sampai. Masa tunggu brothaa Andyy sampai, usha lah ragam orang yang lepak Pavi ni. Ada seorang insan ni, nampak macam laki tapi apesal dia pakai pakaian perempuan, i mean kan, bra. =.= Obviously weh. Badan dia kurus je, muka memang lelaki, tapi bila usha part "tuh", kalah seorang perempuan sebenar. Haha sengal ~ Just hoping that insan tu dapat berfikir dengan betul & kembali ke jalan lurus. Hee~




Lepastu brotha saye pun sampai ! :D Sincerely, i alomost didnt know him when he was right in front of my eyes. Bagi aku, dia nampak lain gilaaa. Cute gak brothaa Andy aku ny. Aku dah lah pemalu. Haha ;) Then pegi Forever 21 again with brothaa sayaa. ^.^


Alip Nazrin
#soryy brothaa, curik satu gmbr. Hee :]
Masa nak pegi KLCC pulak, my brothaa tak ikut, so sampai situ je la aku meet dia. :D
KLCC memang best kan, my favourite place ever! ;) Aman je walaupun ramai orang. Tak macam Pavi. =.= Dah dekat pukul 5 camtu balik lah, Anyss nak berbuka with suadara dia semua. ;] Fyi, aku ngn Anyss shoppin sama-sama tapi barang aku lagi banyak dari dia. Hehe ;D
Kronologi ceritaa ;
TS > Sg Wang (meet Alif) > BB > Pavi > BB > Sg Wang > TS (ada orang kacau hidup aku) > Sg Wang > BB > Pavi (meet brothaa Andy) > KLCC > home :D
Bila aku dah odeway sampai BTS, Crizz call, dia kata dia baru sampai Hang Tuah. Ceeittt ! Macam mana nak kasi hadiah kalau macam ni. Ape laa. :]
Best gilaa shoppin with my best friend tu :D thanks babe ! great day witchu ! :D

No comments:

Post a Comment