Awesome Followers

Thanks for visiting my silly-billy blog. Thanks a lot for following and reading. Much love from me, Sya ♥

Thursday, 29 March 2012

Late night..

Hello lifeless.

Late at night, when I can't sleep..I think about you and me and what we used to be.

Dia buat apa? Dia tengah usha diary dia yang penuh dgn pic girl dia suka tu :')


Siapa tak kenal Mario Maurer? Dia lah hero cerita ni. :-*


Tu movie kesukaan Sya. SERIOUSLY
Tajuk movie tu Crazy Little Thing Called Love - First Love.
First time tengok movie tu last year. Tengok kat youtube ! >,<"
Now baru perasan, full movie ni dah takde kat youtube. Alaaa sedih nya cuz tak download movie ni dulu. :'(
Tengok scene dalam movie ni...hm.. buat tersenyum.. :') Awesome gila first love dorang !

Tapi..

Tu movie boleh cerita la. Realiti? Yeah. Ada juga yang sweet and lagi sweet. 

Tapi.. Sweet tu sweet jugak lah kan.. The pain is always behind the sweet things. Betul ke tak? I'm just saying.. 


Single and in a relationship are just titles. Your heart determines your true relationship status.


No comments:

Post a Comment