Awesome Followers

Thanks for visiting my silly-billy blog. Thanks a lot for following and reading. Much love from me, Sya ♥

Sunday, 1 April 2012

A big cry :'D

Kayy banyak benda tak dapat nak update dekat blog buruk ni. Acano nak buat, buzy. =.="


Hello fellas (: Hopefully you guys are doing fine now ^.^


30 MAC 2012 merupakan birthday one of my WASSSABYY GANG, she is ADREANNA ! Dia tu awesome weh ! Sayang gila aku dekat dia. Dia la yang amat memahami. Sometimes dia tengok muka aku dia boleh agak aku tengah pikir pasal apa. Huhuk :B Oh yaa, dia tu good advisor tau ! ^.^ 
Sya - Nyssa - Adreanna !

WASSABYY buat surprise last minute utk dia. Masa tu dalam class BM, kena buat karangan tapi tak buat pon...CUZ... ME, Nyssa & Shikin duduk berbincang pasal macam mana nak kasi surprise dekat dia.
Firstly Shikin kasi idea, order pizza domino's utk Adrianna. WASSABYY sume share2 lah duit sikit kan. 
Masa rehat, tugas Shikin pergi order Piza. 
ME and Farra pulak rehat dekat canteen dgn Adrianna. 
Atyrah, Adell and Nyssa pulak stay dekat class, tulis besar2 kat whiteboard - HAPPY BIRTHDAY ADREANNA. Semuanya berjalan lancar.


Masa dah habis rehat tu, aku terlupa tugas aku yang seterusnya -.-" Patutnya aku kena lengah-lengahkan masa, biarkan si bufday girl tu masuk class lambat. Lagipun lepas rehat, cikgu Math tak masuk class. Tapi aku lupooo nak lengah-lengahkan masa. >,<"
Nasib baik Atyrah muncul kat luar class ! So si bufday girl pun tak sempat lah masuk class cuz Atyrah ni pandai gila buat drama ! Si Atyrah ni ajak si bufday girl pergi library lah, teman jumpa cikgu lah, pergi tandas lah. Haha :D 
Then, aku masuk class, sediakan satu kad utk Adrianna. Card tu simple je. Ada signature sume student class 5Bestari and ucapan ! ^.^ 
Tapi... lagi 15 minit camtu kot pizza nak sampai, bufday girl dah masuk class. Aisehh. Kena pakai plan B ! 
MASA DIA MASUK CLASS, TERKEJUT BETUL MUKA DIA SEBAB SATU CLASS WISH HAPPY BIRTHDAY, NYANYI LAGU BIRTHDAY AND KASI CARD ! ^.^ 
MUKA TERKEZUUUUT tu tak leh lupa lah ! Haha :D
Then, lepas sume dah cool.....pizza dah sampai kat depan gate sekolah. 
ME, Shikin, Adell, Fara & Zaty masuk class with Sir Chan ( our class teacher ) sambil bawak pizza utk Adreanna ! 
OHMYYYYGOD, MUKA DIA TERKEZUUUUT LAGI LEPAS TU SIAP CRY LAGI. Alolo menyentuh perasaan sungguh ! :')




Then malas cite lah ape jadi. Cube korang imagine je lah ye kalau rajin. Huhuww :3



Memang AWESOME (:

1 comment: